min dag imorgon!

Hej 

Imorgon är det min födelsedag och jag längtar massor!
Släkten var här igår och firade mig, fick massor bra saker och man har alltid lika kul med släkten.
Men idag har Mamma och Jag varit i stan och shoppat lite - hittade 2 tröjor från Gina Tricot och 1 tröja från H&M är nöjd med det jag fick med mig hem. Skulle köpa en väska och skor med men hittade inga alls. Så ska kolla på Gotland annars får jag ta och beställa hem.

Varit på 2010:s bästa ridläger med, men hade tänkt att skriva ett eget inlägg om veckan och även lägga in lite bilder.

Men nu ska jag måla naglarna och mysa lite med familjen.
Puss och Kram


Nu är du min bebis igen! <3

Kommentarer
Postat av: Amandaa

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D <33333

2010-08-02 @ 12:46:45
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

"Amanda" TACK!! :)<3

2010-08-22 @ 18:27:41
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback