tröttis

Slutade 1 idag, riktigt skönt älskar tisdagar!
Orkade inte gå in och skriva någonting om min dag igår men det hände inte speciellt mycket det blir en lugn dag och pratade mycket med Sofia i telefon har alltid något att prata med henne om och nu när man inte har träffat henne på ett tag är det mycket som hänt, som man måste prata med den som alltid förstår allt!
Min häst hade bara gått en lektion igår så det var ju riktigt skönt för honom och han hade varit riktigt smutsig och det kan jag faktiskt förstå för direkt när han kom ut så blev det rullning, min lilla smutsgris.

Men åkte till vidingsjö idag, så fick Mamma hämta mig där för orkade inte vänta på bussen i nån timme, tycker sturefors bussarna borde gå lite oftare. . . men när vi kom hem så kom syster och Isak hit så vi fikade och pratade sen satte sig Isak och jag på facebook, han skulle mata fiskarna i mitt akvarium.
Jag satt och kollade ett tag men sen somnade jag bara haha, så kan det gå när man är trött!
Men Isak märkte ingenting, men sen vaknade jag och då skulle de åka hem. Men han skulle allt komma en annan dag den lilla pojken.

Nu ska jag gå och skriva ut ett skolarbete och sen sätta mig med matteboken.
Längatar till imorgon då är det stallet <3

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: Hello there. Jag antar att det var du som skrev kommentarer på bloggen om skalet. (Hoppas det är du för annars blir ju det här lite pinsamt..!)

Det är iallafall från en hemsida som heter skal-man. :) typ www.skal-man.se eller något :)

2010-04-13 @ 19:20:13
URL: http://oliviakristina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaa, det finns alltid nåt att prata om! :P

hahahhahahahaha, lyckat o somna!! :'D

hahahah, jag älskar dig!<3

2010-04-13 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback