Stalldag

Ska strax ta bussen till stallet, blir att ta in hästarna och fixa stallet!
Har lovat att ta kort på Amanda och Boris idag med, så det ska jag nog hinna med. Kanske lägger ut lite bilder på dom här senare ikväll. Ska nog hinna med att rida också och putsa alla grejer, både Nitzch och mina.

Mamma och jag har varit på Ikano idag igen, skulle också köpa det nya schabraket som kommit in men självklart hade det redan tagit slut. . .! Men ska träffa Sofia på Måndag och då ska vi ta en sväng ut dit för hon ska köpa sitt träns och då får vi väl hoppas att det kommit in fler schabrak.
Stallet hela helgen, ska fixa grönt kort imorgon och efter det in en sväng till stan och fika med brudarna & söndag dressyrträning.

Nu ska jag städa klart rummet och sedan ner till bussen! :)
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback