måååndag

Vaknade av att Mamma väckte mig var riktigt trött så låg kvar en liten liten stund till, man får ju faktiskt passa på ibland. Men gick upp och fixade mig och åt frukost mums, hatade frukost förut men nu är jag jämt eller oftast hungrig på morgonen så då måste jag äta. Tog bussen till skolan och satt och pratade med Jennifer det blev en heldel prat om valborg och jag kom på att det är på en fredag som även är en stalldag, så vi får väl se om man kan åka ifrån lite tidigare så man kan komma in till stan. I skolan hade vi först administration och bokföring, lektionen gick riktigt snabbt men läraren hade glömt våra prov hemma, vill ju veta vad man fick!! Senare hade vi matte och den lektionen gick också snabbt, Gunnar bara stod där framme och pratade. . . lunch och sen Inger. På den lektionen hade vi redovisning och det gick faktiskt riktigt bra för gruppen! Men nu har man massor att plugga måste kunna massor handelslagar usch! Efter det var skoldagen slut, så tog en sväng på stan men hittade ingenting speciellt. Saknar min häst, nu vill jag ha onsdag <3 Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Jag vill oxå ha onsdag!! <3

2010-04-19 @ 22:09:20
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback