Lördag

Helg!!!!!

Blev ingen sovmorgon idag som jag hade tänkt mig, utan blev att gå upp tidigt och gå med Pappa på handledarutbildningen. Den hållde på i 3 timmar och 30 minuter, men nu ska bara papprerna skickas in och sen får jag börja övningsköra. :D
När utbildningen var klar så åkte vi och kollade på badrum, en liten sväng och till Audi för att kolla på bilar. Gick även in till Maddes ridsportsbutik och kollade, ska köpa en ny vår/sommar jacka men jag hittade ingen som jag fastnade för.
Åkte sen hem och åt mat, sen snabbt iväg igen till Emma, för hon skulle följa med mig till lilla Elvira.
Vi borstade henne och fixade sen tränsade och gick en promenad i skogen och hoppade lite med.







Älskar att åka till Ringsnäs men det värsta är att Morgan inte längre står tillsammans med henne i hagen.
Jag saknar honom mer än allt, min lilla pojke! <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Märta

Gu vad sööt hon är alltså!!<333

2010-04-18 @ 17:37:45
Postat av: Amandaa

hahaha Elvira är så himla himla söt!!!

Jag gillar din header! :D <3

2010-04-18 @ 18:17:18
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback