Ikano

Hej vänner!
Hoppas ni mår bra?

Tänkte berätta lite om min dag här nu på bloggen, den har varit helt perfekt en sån där jätte toppen dag med bara Mamma. Vaknade vid 11:00 då satt Mamma vid köksbordet så vi satt och pratade lite, sen duschade jag och fixade iordning mig. Hoppade in i bilen och tog en sväng till Ikanohuset. Gick runt och kollade lite, Mamma hittade en jacka men jag hittade ingenting och hade ingen lust att prova nåt.
Vi satte oss och åt lunch, tog som vanligt mumsig paj med kyckling i!
Gick vidare och då började jag shoppa lite småsaker.

♥ svart tröja MQ 399kr
♥ Linne Gina Tricot 249kr
♥ 3 par spets trosor för 149kr
♥ armband 159kr
♥ strumbyxor 99kr

Så hittade en heldel där i slutet. Men glömde att köpa smink och ridvantar men det får vi ta en annan dag nu i veckan. Väl hemma så var syster och Isak här, så vi fikade och myste ute i solen. Isak stannade kvar och skulle sova här en natt!

Men nu ska jag gå och lägga mig, imorgon tar jag antingen moped med Linda eller bussen till stallet bror på lite vad det är för väder. Men rida blir det iallafall och putsa Nitzch saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback