Dressyrträning

Hej söta och underbara!
Undra vad ni gjort för kul idag?

Jag åkte vid halv 9 till stallet, för att fixa i ordning Nitzch borstade och fixade.
Sen gick vi i dressyrgruppen ner till ridhuset och började skritta och Jessica kom även då, började trava serpentiner och lite volter. Vi tränade också på att komma in som början o slut på ett dressyrprogram och stanna vid X, och det gick sjukt bra! Hela lektionen gick bra!
Jessica sa även att vi lärt har lärt oss riktigt mycket på bara 5 lektioner.
Ridlektionerna är bara bäst!!!!

Gick lite med Nitzch sen fick han gå ut i hagen och direkt rullade han sig och var inte vit längre utan helt brun.
Han som varit duktig i två dagar men nu var han tvungen att rulla sig när lektionerna börjar hahah!
Sofia har också kommit hem min gulleunge, ska troligen till Hööks med henne imorgon om jag hinner.

Älskar dig mest Nitzch! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är hemma! :D<3

på onsdag ses vi underbaraste! :D<333

2010-04-12 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback