Shoppat med Mamma

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät kan ju bara säga att det är tur att jag har en bärbar skulle inte kunna sitta stil på ett och samma ställe! Mamma väckte mig vid 9 och vi tog en liten sväng till stan.
Skulle köpa dem sista sakerna till Nitzch men Hööks öppnade visst inte 10 utan 11, så vi gick en sväng på Ikano och Mamma hittade en par vinter skor som hon köpte.
Sen gick vi tillbaka och det var väldigt mycket folk som ville in till hööks/sagoland men det är ju inte så konstigt det är ju Rea, men hööks hade inte hunnit sänka priset på allt så jag ska nog dit en till sväng i veckan.

Men jag inhandlade i allafall lite saker, som jag tänkte lägga in bild på.


Det täcket och grimman



Scabraket!

Sen ett svart skritt täcke som det inte fanns en bild på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback