Fjärde advent 2009

Säger det igen som jag sagt riktigt Många gånger KAN NI FÖRSTA ATT DET Redan ÄR FJÄRDE ADVENT?
Det kan inte jag iallafall. Det har ju gått dunder Snabbt Nyss var det första advent och man Tande
Det första ljuset. Men idag under fruskosten Tande vi det fjärde och sista!
Julafton snart och jag är inte klar med män mina julklappar det ska vi nog fixa till imorgon till Mamma och Jag har bestämt Att imorgon ska alla julklappar Vara klara!
Jag vet nog ungefär vad jag ska köpa till alla, har bara kvar Att köpa lite till Mamma, Pappa, Ida, Isak, Linda, Sofia sen är jag klar Faktiskt hahaha, jag har nog aldrig Vara så seg som Detta år på Att köpa julklappar .
Men som sagt alla år är olika!

Nu står vovven i badkaret och ska duschas och sen ska jag duscha med hade jag tänkt mig.
För sen blir det Att åka till Sjögesta och äta massor God jul mat!

Hoppas ni får en bra fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Herregud det är redan fjärde advent :O gu så fort det har gått!!

Ha en super bra dag lillskit :) <3

2009-12-20 @ 18:20:24
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

"Amanda" Hoppas du med har en bra dag! <33

2009-12-20 @ 19:21:27
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback